Wat staat er bij ons op de agenda?

 

 

In dit artikel delen wij wat we het komende kwartaal gaan doen. Welke onderdelen van Yoobi hebben onze aandacht en waar mag je van ons uitbreidingen of updates van verwachten? Onze collega’s vertellen waar ze de komende periode aan werken.

Koppelingen

De koppelingen met Twinfield zal uitgebreid worden en we gaan een realtime koppeling met Nmbrs realiseren.

Nmbrs is een softwarepakket voor verloning van medewerkers en het opmaken van salarisstroken. Het geeft medewerkers inzicht in de persoonlijke gegevens, zoals loonstroken en verlof. Het ondersteunt managers bij het begeleiden en registreren van HR-Processen en het beheren van verlof en verzuim. De koppeling tussen Yoobi en Nmbrs moet er voor zorgen dat personeels- en medewerkers informatie uit Yoobi gematcht kan worden in Nmbrs. Dit maakt het mogelijk om gewerkte uren, ziekteuren en verlof terug te laten komen op de loonstrook.

Met onze Twinfield koppeling kunnen debiteur- en journaalpost gegevens vanuit Yoobi worden geïmporteerd in Twinfield. Deze handmatige koppeling willen we uitbreiden met een web koppeling zo dat de betalingsstatus van de facturen ook in Yoobi wordt bijgewerkt. Net zoals bij Nmbrs willen we klantinfo uit het boekhoudsysteem matchen met de klantinfo uit Yoobi.

Yoobi app

Met de uitbreiding van de app willen we de samenwerking tussen medewerkers vereenvoudigen. Dit willen doen door het mogelijk te maken bijlagen in te zien en documenten door te sturen via de app. Ook het gebruik van ‘vrije velden’ willen we beschikbaar maken via de app.

Onkostenmodule

Een van onze nieuwste releases is de onkostenmodule. Beschikbaar voor alle gebruikers en eenvoudig te gebruiken via web versie of app. We hebben een aantal verbeteringen geselecteerd die de module nog praktischer moeten maken. De overzichtspagina van alle onkosten breiden we uit met extra opties om te filteren en om aanvragen af te handelen. We maken het downloaden van meerdere registraties mogelijk en het BTW percentage kan later dit jaar ook opgevoerd worden.

CRM Module

Om het relatiebeheer in Yoobi te vereenvoudigen willen we gaan werken met signalering. Yoobi zal dan een melding tonen bij relaties waar de afgelopen 30/60/90/180 dagen geen contact mee is geweest, of waar geen verkoop is geweest. Zo laat Yoobi duidelijk zien welke relaties achterblijven in de verkoopresultaten of aandacht behoeven (bijvoorbeeld als er een contactpersoon mist).

We gaan het mogelijk maken moeder- en dochterbedrijven duidelijker aan te merken. Ook het digitaal accorderen van een offerte willen we realiseren, bijvoorbeeld door een digitale handtekening (door de project- of accountmanager) te laten zetten.

2017

Voor dit artikel hebben we een selectie gemaakt van onderwerpen, maar er staat nog meer gepland voor volgend jaar. Bijvoorbeeld de introductie van ‘workflows’. Een kleine impressie van de mogelijkheden lees je hier. Daarnaast werken we hard aan de uitbreiding van de agendafunctie en kijken we naar de mogelijkheden van een koppeling tussen LinkedIn en CRM, kortom, genoeg te doen. Heb jij ook een wens of suggestie voor ons? Maak dit dat kenbaar aan ons via het feedback formulier.

Let op; van alle bovengenoemde onderwerpen kunnen we niet garanderen dat ze in 2016 opgeleverd worden. Ze hebben onze grootste aandacht en zorg, maar het is mogelijkheid dat de release van sommige onderdelen pas volgend jaar zal zijn. Voor meer informatie over de beschikbaarheid bekijk je de actuele meldingen