


-
Terugkerende projecten
De aanvullende workflowmodule is ideaal voor organisaties met veel terugkerende taken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het indienen van btw-aangiftes (voor meerdere klanten).
-
Geautomatiseerd proces
Met het instellen van workflows zorg je voor een geautomatiseerd proces van taken die bij een project horen. Het samenstellen van een workflow brengt een actie met veel handelingen, terug naar een paar clicks. Yoobi CRM zet automatisch een reeks taken in gang, op een moment waarop jij dat wilt. Met de uitgebreide mogelijkheden kan je eindeloze reeksen maken van taken die uitgevoerd moeten worden.
-
Stap voor stap
Bij iedere taak is er de ruimte om een taakomschrijving mee te geven. Vervolgens ken je de status en het type taak toe. Geef aan hoeveel uur nodig is om de taak uit te voeren en wat de deadline is. Stel notificaties in voor het afronden, wijzigen of toewijzen van een taak. Zo bouw je stap-voor-stap een workflow op.